GolinHarris Bucureşti asigură servicii integrate de comunicare pentru Century 21 România, compania care deţine pe plan local master franciza reţelei Century 21 Real Estate LLC® din Statele Unite. Agenţia oferă o gamă completă de servicii specializate de PR pentru comunicarea corporate şi de brand, cu accent pe comunicarea digitală (Facebook, Twitter, bloguri), dar şi strategia şi implementarea comunicării prin canalele tradiţionale de media şi către publicul intern.
"Avem un model de business unic pe piaţa imobiliară, ceea ce implică o comunicare specială cu clienţii şi partenerii noştri de afaceri. Am ales să lucrăm cu GolinHarris Bucureşti pentru că ne-au înţeles foarte bine business-ul şi viziunea şi ne-au oferit soluţiile de comunicare prin care suntem convinşi că vom impune standardele internaţionale de calitate Century 21® în piaţa imobiliară românească", a declarat Cătălin Scripcaru, preşedinte Century 21 România. GolinHarris Bucureşti derulează deja primele proiecte în social media pentru gigantul imobiliar american care a intrat pe piaţa locală în anul 2007.
"Suntem încântaţi că o companie de calibrul Century 21 România a ales să lucreze împreună cu noi, suntem incitaţi de obiectivele de comunicare pe care ni
le-am propus şi mai ales de planurile pe care le vom dezvolta împreună prin PR digital", spune Monica Botez, PR director GolinHarris Bucureşti.
GolinHarris Bucureşti asigură servicii integrate de comunicare pentru Century 21 România, compania care deţine pe plan local master franciza reţelei Century 21 Real Estate LLC® din Statele Unite. Agenţia oferă o gamă completă de servicii specializate de PR pentru comunicarea corporate şi de brand, cu accent pe comunicarea digitală (Facebook, Twitter, bloguri), dar şi strategia şi implementarea comunicării prin canalele tradiţionale de media şi către publicul intern.
"Avem un model