Companiile "Klas Barbeque Restaurant" şi "Varna Mall" au invitat la sfârşitul săptămânii trecute câţiva jurnalişti români pentru a le prezenta situaţia actuală a pregătirilor în vederea primirii turiştilor care îşi vor petrece la Varna, în Bulgaria, Sărbătorile de Paşte.
Cu această ocazie, jurnaliştii au vizitat restaurantul "Klas Barbeque Restaurant", o investiţie de peste 1 milion de euro a producătorului turc de ulei alimentar şi biodisel Klas, şi Varna Mall, cel mai mare centru comercial din Varna.
Cu câteva zile înainte de Paşte, în "Varna Mall" (Bulgaria) va fi deschis restaurantul cel mai inovativ din ţară, potrivit Antoniei Angelova, director de comunicare în cadrul "Varna Mall": "Destinaţia interactivă va opera sub numele de < Fusion Club Voyage > şi va oferi clienţilor oportunităţi unice pentru distracţii. Fiecare masă din restaurant este echipată cu un touch screen care va da posibilitatea de a alege nu numai meniul, dar şi inedite programe de divertisment - surpriză".
Conceptul de "Voyage Fusion Club" este un model stabilit de o reţea renumită de restaurante din Rusia şi Indonezia.
La trei ani de la deschiderea sa, mall-ul din Varna reprezintă centrul comercial cu cel mai mare succes în afara capitalei şi una dintre destinaţiile de shoping cele mai atractive din ţară. Situat în apropiere de aeroportul de Varna, acesta are acces rapid şi comod la centrul oraşului şi la staţiunile de odihnă.
"În prezent, 97% din spaţiul comercial este angajat pe termen lung, fapt care poziţionează < Varna Mall > pe un loc fruntaş, în comparaţie cu alte mall-uri existente în regiune. În acelaşi timp, < Varna Mall > continuă să atragă noi investitori bulgari şi străini care sunt interesaţi să facă parte din bogatul mix de mărci", a mai precizat Antonia Angelova.
Suprafaţa construită a complexului este de 70.000 de mp, repartizaţi p