BRD-Groupe Société Générale, a doua banca din Romania, a lansat o gama de credite de refinantare, intrand astfel in competitia pentru clientii care doresc sa obtina rate mai mici prin schimbarea creditului. Banca tinteste sa devina prima optiune in piata pentru clientii care au nevoie de un credit, sustine Philippe Lelarge, directorul executiv al departamentului de strategie si marketing al BRD.
Jucatorii de talie mica din sistemul bancar, cu cote de piata de sub 1% dupa valoarea activelor, au inceput sa lanseze oferte de credite de refinantare inca de la inceputul anului, in incercarea de a concura cu bancile mari. Printre jucatorii mai mari din sistemul bancar ce au lansat oferte de refinantare de la inceputul anului se numara: Raiffeisen Bank, Alpha Bank, Banca Romaneasca.
Campania de refinantare lansata de BRD se desfasoara pana pe data de 14 mai 2011 si ofera clientilor posibilitatea de a-si refinanta sau consolida creditele contractate la una sau mai multe banci, indiferent de moneda.
Pentru creditele de nevoi personale in lei, dobanda de refinantare perceputa de BRD este fixa, de 7%, iar la creditele de nevoi personale in euro, marja fixa adaugata la Euribor la 3 luni este intre 6 si 7,5 puncte procentuale, in functie de durata creditului. La refinantarea creditelor de nevoi personale cu ipoteca in euro, dobanzile se calculeaza in functie de indicele Euribor la 3 luni, la care se adauga o marja de 3,5 sau 4 puncte procentuale, in functie de durata aleasa. Pentru refinantarea creditelor imobiliare/ipotecare, marja fixa adaugata la Euribor este de 3 sau 3,5 puncte procentuale, in functie de durata creditului si valoarea avansului.
„Continuam, prin lansarea acestei oferte, sa oferim posibilitati tot mai variate de finantare la dobanzi atractive, urmarindu-ne in acelasi timp strategia de a deveni prima optiune pentru clientii care isi