Prima regulă a internetului: un filmuleţ care are succes pe net nu este ceva planificat. Circumstanţele decid. Pur şi simplu asta se întâmplă, scrie omg.yahoo.com.
Cei de la firma Smart Water au decis să testeze această filosofie creând un video în care agentul de vânzări Jennifer Aniston încearcă să facă o reclamă la „smart water”.
Surprinzător, eforturile actriţei au fost răsplătite. Astfel, în ultimele 24 de ore, interesul pentru „aniston smart water” şi pentru filmuleţul aniston s-a triplat.
Publicat în 7 martie, filmuleţul avea marţi după-amiază peste 8,2 milioane de vizualizări.
Prima regulă a internetului: un filmuleţ care are succes pe net nu este ceva planificat. Circumstanţele decid. Pur şi simplu asta se întâmplă, scrie omg.yahoo.com.
Cei de la firma Smart Water au decis să testeze această filosofie creând un video în care agentul de vânzări Jennifer Aniston încearcă să facă o reclamă la „smart water”.
Surprinzător, eforturile actriţei au fost răsplătite. Astfel, în ultimele 24 de ore, interesul pentru „aniston smart water” şi pentru filmuleţul aniston s-a triplat.
Publicat în 7 martie, filmuleţul avea marţi după-amiază peste 8,2 milioane de vizualizări.