Agenţiile de turism au vândut vacanţe de 600.000 de euro la cea de-a doua ediţie a Târgului de turism Holiday Market, care a avut loc în perioada 17-20 martie la Palatul Parlamentului.
Târgul, la care au fost 120 de expozanţi, a atras 20.000 de vizitatori, cu 10% mai mult decât anul trecut. De asemenea, volumul vânzărilor a a fost mai mare cu 20% faţă de cel înregistrat în ediţia de anul trecut.
Cererea a fost orientată preponderent spre vacanţe externe, aproape 70% din pachetele vândute fiind pentru destinaţii din străinătate. Bulgaria, Grecia şi Turcia s-au menţinut în topul destinaţiilor de vacanţă preferate de români.
Agenţiile de turism au vândut vacanţe de 600.000 de euro la cea de-a doua ediţie a Târgului de turism Holiday Market, care a avut loc în perioada 17-20 martie la Palatul Parlamentului.
Târgul, la care au fost 120 de expozanţi, a atras 20.000 de vizitatori, cu 10% mai mult decât anul trecut. De asemenea, volumul vânzărilor a a fost mai mare cu 20% faţă de cel înregistrat în ediţia de anul trecut.
Cererea a fost orientată preponderent spre vacanţe externe, aproape 70% din pachetele vândute fiind pentru destinaţii din străinătate. Bulgaria, Grecia şi Turcia s-au menţinut în topul destinaţiilor de vacanţă preferate de români.