Pentru că timpul este scurt, iar concurenţa este acerbă, se pare că nu mai există limite la „super-ofertele" lansate pe ultima sută de metri în campania pentru şefia Baroului Constanţa de către aspiranţii la funcţie. Care mai de care, o parte dintre avocaţii ce doresc să se instaleze în scaunul de decan al Baroului Constanţa s-au lansat în diverse strategii de a-şi atrage voturile, acestea mergând de la abordarea directă, faţă în faţă, a votanţilor pe holurile instanţei (uneori chiar împotriva lor), şi până la a le propune printr-o „circulară" transmisă prin poşta electronică diverse facilităţi, „cum ar fi, dar fără a se limita la:" carburanţi mai ieftini, şi chiar „servicii auto sau casnice conexe".
În contextul în care, iată, serviciile nu se limitează la cele menţionate, înclinăm să nu vrem să cunoaştem ce altceva ar putea cuprinde acestea. Revenind la „super-ofertele" lansate în campanie de unii dintre candidaţi, este de menţionat că propunerea cu benzina ieftină circulă printre avocaţi cu titlul de proiect de hotărâre ce ar urma să fie adoptat pe data de 2 aprilie 2011, adică data la care se vor desfăşura alegerile pentru Baroul Constanţa. Candidatul cu pricina pare să facă lobby pentru mandatarea noului decan în sensul purtătorii unor discuţii cu comercianţii interesaţi să furnizeze bunuri şi servicii „de orice natură" Baroului. Şi chiar oferă exemple în acest sens, „fără a se limita la: carburanţi auto, servicii auto sau casnice conexe, birotică şi papetărie şi altele asemenea". Fireşte, totul „în condiţii favorabile, cu discounturi sau facilităţi semnificative". Tot fireşte, totul pentru avocaţii-alegători: „acordate direct şi personal membrilor sau direct şi în mod cumulat Baroului". Totuşi, există şi un revers al medaliei: „avocaţii (...) nu vor refuza nejustificat încheierea respectivelor contracte". Iar, la sfârşit, aspirantul cu pricina la scaunul