Noul Porsche 918 Spyder combină un motor V8 de 500 de cai-putere cu două motoare electrice care adaugă echivalentul a 218 cai-putere, scrie Forbes. Motorul cu şapte trepte de viteză are atât transmisie automată, cât şi manuală.
Porsche spune că maşina va avea o viteză maximă de 320 de km/h şi va ajunge de la 0 la 100 km/h în doar 3,1 secunde.
Pe distanţe scurte (maximum 26 de kilometri), Porsche-ul poate fi alimentat doar de motoarele electrice, care îi vor oferi o viteză maximă de 152 km/h. Reîncărcarea bateriei, care se face la o priză de 110 V/10 A, va dura 7 ore.
Maşina este construită din fibră de carbon ranforsată şi beneficiază de un acoperiş retractabil. Preţul recomandat de producător este de 845.000 de dolari (593.000 de euro).
Forbes spune că, începând de marţi, doritorii pot comanda noul model. Însă acesta va fi lansat pe piaţă abia în septembrie 2013. Totuşi, e de aşteptat ca numărul de cereri să fie mare, având în vedere că se vor produce doar 918 maşini.
Vezi cum arată noul hibrid Porsche 918 Spyder.
Noul Porsche 918 Spyder combină un motor V8 de 500 de cai-putere cu două motoare electrice care adaugă echivalentul a 218 cai-putere, scrie Forbes. Motorul cu şapte trepte de viteză are atât transmisie automată, cât şi manuală.
Porsche spune că maşina va avea o viteză maximă de 320 de km/h şi va ajunge de la 0 la 100 km/h în doar 3,1 secunde.
Pe distanţe scurte (maximum 26 de kilometri), Porsche-ul poate fi alimentat doar de motoarele electrice, care îi vor oferi o viteză maximă de 152 km/h. Reîncărcarea bateriei, care se face la o priză de 110 V/10 A, va dura 7 ore.
Maşina este construită din fibră de carbon ranforsată şi beneficiază de un acoperiş retractabil. Preţul recomandat de producător este de 845.000 de dolari (593.000 de euro).
Forbe