Televiziunea romana a inregistrat in 2010, potrivit informatiilor HotNews.ro, venituri nete de aproape 8 milioane de euro din publicitatea administrata de Splendid Media. Contactata marti de HotNews.ro, Anca Gheorghe, sefa de marketing si vanzari a TVR, nu a comentat pe seama acestei sume, la fel cum nu a comentat nici Catalin Sandulache, reprezentant al Splendid Media, regie care vinde in prezent spatiul publicitar al TVR. Partile sunt, in prezent, in curs de finalizare inainte de termen a contractului prin care Splendid vinde publicitatea TVR, contract ce ar fi trebuit sa expire la sfarsitul acestui an.
Anca Gheorghe a spus pentru HotNews.ro, fara alte comentarii, ca "suntem inca in perioada de semnare a acordului de incheiere a contractului, ce presupune sa stabilim si un calendar de recuperare datoriilor".
Discutiile dintre SRTv si Splendid vizeaza inclusiv o eventuala esalonare a datoriilor acumulate de regie fata de TVR. Din informatiile HotNews.ro, acestea constau in intarzieri la plata si penalitati substantiale, acumulate incepand din 2009.
Contactat de HotNews.ro, Catalin Sandulache a afirmat ca spera ca finalizarea discutiilor cu Televiziunea publica sa se incheie "in 2-3 saptamani, pentru ca TVR este un organism complex". El a spus ca nu poate discuta veniturile din publicitate, din cauza prevederilor contractuale si pentru ca in prezent au loc negocierile de incetare a contractului. In legatura cu esalonarea datoriilor, Catalin Sandulache a spus ca, deoarece "suntem in plin proces de negociere cu partenerul SRTV, nu putem sa va dezvaluim termenul de esalonare".
Saptamana trecuta, oficialii TVR au spus, in cadrul unui eveniment de presa, ca politica de publicitate a institutiei este regandita, in contextul in care este pe cale sa fie finalizat contractul cu regia Splendid Media, care a acumulat datorii. Anca G