Litoralul bulgăresc, una dintre principalele destinaţii turistice pentru români, este vizitat anual de 500.000 de români, în general familii, care nu vin special pentru shopping, dar care rareori pleacă fară să cumpere ceva, spune Antonia Angelova, communication manager al Varna Mall, cel mai mare centru comercial din portul bulgar.
"Românii nu vin în Bulgaria pentru shopping, dar cumpără de fiecare dată câte ceva, caută în special promoţiile", spune Angelova.
Cele patru etaje ale Varna Mall, unul dintre cele patru malluri din portul bulgăresc, găzduiesc peste 150 de magazine, cea mai mare parte a brandurilor precum New Yorker, Kenvelo, Nine West, Swarovski sau Triumph fiind prezente şi în marile centre comerciale din România.
Mall deţinut de Raiffeisen
Varna Mall este deţinut de Raiffeisen Bank Bulgaria, fiind preluat de bancă la finalul anului trecut de la dezvoltatorul imobiliar britanic Miller Developments, care deţine în România centrul comercial Magnolia Shopping Center din Braşov. Varna Mall a trecut în proprietatea Raiffeisen Bank la sfârşitul anului trecut pentru 95,2 mil. €.
Litoralul bulgăresc, una dintre principalele destinaţii turistice pentru români, este vizitat anual de 500.000 de români, în general familii, care nu vin special pentru shopping, dar care rareori pleacă fară să cumpere ceva, spune Antonia Angelova, communication manager al Varna Mall, cel mai mare centru comercial din portul bulgar.
"Românii nu vin în Bulgaria pentru shopping, dar cumpără de fiecare dată câte ceva, caută în special promoţiile", spune Angelova.
Cele patru etaje ale Varna Mall, unul dintre cele patru malluri din portul bulgăresc, găzduiesc peste 150 de magazine, cea mai mare parte a brandurilor precum New Yorker, Kenvelo, Nine West, Swarovski sau Triumph fiind prezente şi în marile centre comerciale din Român