Teletrans, operator de telecomunicații al cărui acționar unic este Transelectrica, a încheiat anul 2010 cu o cifră de afaceri de 15,03 milioane de euro, reprezentând o creștere de 42% față de anul părecedent.
Îmbunătățirea rezultatului a avut la bază strategia de lărgire a bazei de clienți, noile proiecte pentru clienţii existenţi și diversificarea serviciilor. În 2010, baza de clienți companiei a crescut cu 35%, iar cifra de afaceri generată de serviciile oferite clienților independenti Transelectrica a crescut cu 11%. Profitul net a crescut și el cu 23% în comparație cu cel al anului precedent.
„Chiar în condițiile unei piețe greu încercate de criza economică și cu prețuri în scădere, am reușit să optimizăm veniturile provenite de la clienții deja existenți și să câștigăm clienți noi,” a declarat Horia Hăhăianu, director general al Teletrans.
Una dintre oportunitățile foarte bune ale anului trecut a fost dezvoltarea industriei producătoare de energie regenerabilă. Prin implicarea în proiecte de parcuri eoliene, Teletrans și-a triplat veniturile obținute din informatică de proces. De asemenea, pe parcursul anului trecut, compania și-a sporit cu 7% veniturile provenite din servicii de internet.
Principalul obiectiv al companiei pentru anul acesta îl reprezintă reluarea investițiilor în dezvoltarea infrastructurii, care în prezent constă într-o rețea backbone cu acoperire naţională și o lungime totală de 5.000 de kilometri, plus o rețea metropolitană cu acoperire în opt orașe - Bucureşti, Bacău, Cluj, Constanţa, Craiova, Piteşti, Timişoara şi Sibiu.