Agenţia Metropolitană Braşov (AMB) va propune pentru promovarea României la nivelul ţărilor din Bazinul Mării Negre zece destinaţii turistice, printre care se numără Zona Metropolitană Medievală Braşov, Zona Bran şi Ţara Făgăraşului.
Agenţia Metropolitană Braşov, în calitate de partener, din partea României, al proiectului „100spotsblacksea", iniţiat de Asociaţia pentru Educaţie, Cultură şi Solidaritate din Ankara, Turcia va propune pentru evaluare zece destinaţii româneşti cu potenţial turistic: Zona metropolitană medievală, Delta Dunării, Zona Maramureş, Zona de Nord a Moldovei, Litoralul românesc, Transfăgărăşan, Zona Bran, Ţara Făgăraşului, Lacul Sf. Ana şi satul românesc Cârlibaba.
Pentru fiecare dintre cele zece destinaţii a fost realizată o descriere amănunţită însoţită de fotografii relevante pe baza cărora vor fi evaluate produsele turistice.
„România a fost reprezentată la sfârşitul anului trecut, în cadrul Congresul Internaţional de Turism al ONG-urilor din ţările cu ieşire la Marea Neagră, de către Agenţia Metropolitană Braşov. Atunci s-au pus bazele colaborării dintre AMB şi asociaţia organizatoare, în vederea promovării României ca destinaţie de excelenţă pentru turiştii străini. Principalul obiectiv al Congresului a fost de a identifica potenţialul turistic al ţărilor din Bazinul Mării Negre şi de a promova acest potenţial la nivel internaţional. România, prin Agenţia Metropolitană Braşov, va înscrie în competiţie 10 destinaţii cu potenţial turistic deosebit. Au fost alese acele destinaţii care pot obţine punctajul cel mai bun, pe baza criteriilor elaborate de Comitetului de Coordonare a proiectului", a declarat directorul general al AMB, David Dragos.
Prima propunere a României, şi anume „Zona Metropolitană Medievală Braşov" a fost prezentată în cadrul Congresului de anul trecut, fiind apreciată de către toţi participanţi