Hoţii mergeau în parcare, verificau dacă autoturismul are alarmă, apoi chemau o firmă de tractare, urcau maşina pe platformă şi plecau. Această metodă a fost „brevetată“ de şase hoţi de maşini din Capitală care au reuşit să fure mai multe BMW-uri.
Pare un scenariu de film, dar s-a întâmplat în Bucureşti spre sfârşitul anului trecut. Când nu găseau o platformă, hoţii tractau cu şufa maşinile furate. Găsiseră şi ascunzătoarea perfectă: curţile unor bătrâni care primeau câte o sută două de lei fără să ştie despre ce e vorba.
Citiţi şi:
Codul secret al hoţilor de autoturisme de lux
Unul dintre hoţi, Cristian Stan, a mai fost cercetatîntr-un alt dosar şi a fost eliberat în urmă cu aproximativ două săptămâni. El este văr cu David Stan, membru al clanului Geamănu, aflat acum după gratii tot pentru furt de maşini. David Stan a fost implicat în furtul maşinii lui George Becali. Până în prezent, poliţiştii au probat furtul a două autoturisme marca BMW Seria 5, dar este posibil să fi fost vorba de mai multe astfel de maşini.
Cele două BMW-uri au fost găsite, unul în curtea unor bătrâni din sectorul 5, iar celălalt pe Autostrada A1, în timp ce hoţii încercau să-l ducă la o adresă din Piteşti. Anchetatorii îi bănuiesc însă şi de alte furturi de maşini de lux din Bucureşti.
Reprezentanţii firmelor de tractare susţin că nu ştiau că transportă maşini furate. De fapt, întreaga acţiune se petrecea foarte rapid. În cazul furtului unuia dintre BMW-uri, din sectorul 1 al Capitalei, unul dintre hoţi a sunat la firma respectivă şi a solicitat o platformă susţinând că are probleme cu cheile. Când a ajuns maşina de tractare, infractorii le-au arătat nişte documente care ar fi atestat că autoturismul este al lor şi cheia care ar fi fost stricată. Apoi, afectaţi, le-au cerut celor de la tractări să le ducă maşina la o anumită adresă. Au fost prin