Compania de consultanţă Universum a realizat în un top cu cele mai dorite zece companii angajatoare din Statele Unite ale Americii în 2011.
După ce zilele trecute a fost declarată de Brand Finance, o altă firmă renumită de consultanţă, "cel mai valoros brand din lume", compania Google s-a plasat şi în fruntea topului alcătuit de Universum, scrie The Huffington Post.
În cadrul sondajului, la care au participat 10.306 de repondenţi, cu o medie de vârstă de 27 de ani, Apple, The Walt Disney Company, Departamentul de Stat al SUA şi Amazon se clasează pe locurile imediat următoare, în fruntea clasamentului. FBI, Microsoft, CIA, NASA apar şi ele în a doua jumătate a topului. Poziţia a zecea este ocupată de "Teach for America" (TFA), o companie cu peste 4.000 de angajaţi, dintre care majoritatea sunt profesori. Deşi ocupantă a ultimului loc, firma americană care activează în domeniul educaţional oferă locuri de muncă şi instruire suplimentară celor mai buni studenţi sau absolvenţi ai universităţilor de top americane. În cadrul programului demarat de TFA, aceştia sunt trimişi apoi timp de doi ani în zonele defavorizate de pe continentul american pentru a preda în şcolile de cartier şi pentru a genera schimbări fundamentale în sistemul educaţional de pe continentul american. Cu un venit anual estimat la 192 milioane de dolari, bani strânşi în mare parte din donaţii şi granturi, TFA atrage din ce în ce mai mulţi tineri Oficialii Universum, citaţi de The Huffington Post declară că că rezultatele reflectă o reacţie normală a tinerilor la o economie slăbită, afectată serios de criza economică.
Disney poate oferi un "job de vis" în viziunea tinerilor
Rezultatele studiului indică faptul că "The Walt Disney Company" reprezintă un angajator pe care cei mai mulţi dintre cei chestionaţi ar vrea să-l aibă. După "giganţi" Google şi Apple, multi