Corsa, cel mai cumpărat model Opel în România, caută publicul tânăr, extrovertit, dar cu picioarele pe pământ, în întâmpinarea căruia vine cu motoare economice şi posibilităţi de personalizare.
1 /.
Gama Opel Corsa, lansată în 1982 şi ajunsă la a patra generaţie, a fost retuşată estetic şi tehnologic în această primăvară. Cel mai căutat model Opel în România - dealerii locali au livrat, anul trecut, 2.100 de unităţi Corsa - este unul dintre marile hituri comerciale ale producătorului, cu vânzări care au depăşit unsprezece milioane de maşini.
Concurenţă foarte bogată
Faceliftul din 2011 îşi propune să injecteze mai multă personalitate Corsei şi, în acelaşi timp, să vină cu o infuzie de noutăţi tehnologice (la nivelul grupurilor propulsoare, şasiului şi sistemului de direcţie).
Orice atribut suplimentar este bine-venit într-un segment deosebit de competitiv, în care s-au aglomerat o sumedenie de modele răsărite precum Volkswagen Polo, Ford Fiesta, Mazda2, Skoda Fabia, Suzuki Swift, Peugeot 207, Fiat Punto Evo şi, de ce nu, Dacia Sandero - maşina fabricată la Mioveni având de partea ei avantajul preţului fără concurenţă.
Caracteristici esenţiale
Corsa înseamnă două variante de caroserie (cu trei şi cinci portiere - ultima fiind preferată în nouă cazuri din zece de clienţii români), o gamă largă de motoare pe benzină şi motorină (care dezvoltă până la 192, respectiv, 130 de cai-putere), o versiune GPL, trei transmisii (două manuale, una automată) şi nu mai puţin de şase niveluri de echipare (Selection, Enjoy, Color Edition - foarte apreciată în Occident, Sport, Cosmo şi OPC).
Cu noua Corsa, Opel caută publicul tânăr, extrovertit, dar cu picioarele pe pământ, în întâmpinarea căruia vine cu motoare economice şi mai multe posibilităţi de personalizare.
Producătorul oferă o