Frontal Communcation, una dintre cele mai importante companii de integrare de sisteme IT de pe piata locala, mizeaza pe afaceri la un nivel asemanator cu cel de anul trecut, de 91,6 milioane de lei (21,7 mil. euro), a declarat Sebastian Banica, directorul executiv al integratorului. In 2009, compania inregistrase un business de aproximativ 11,7 milioane de euro.
Avansul a fost determinat de cresterea capabilitatilor tehnice, dezvoltarea si certificarea pe domenii noi ale tehnologiei si de parteneriatul pe care compania il are cu Omnilogic, unul dintre cei mai importanti distribuitori de produse IT pe piata locala.
In ceea ce priveste evolutia in acest an a companiei, managerul spera ca cifra de afaceri sa se mentina la un nivel asemanator cu cel din 2010, in conditiile in care vanzarile pe piata de hardware si software au continuat sa scada.
“Sectorul public nu si-a revenit inca, dar se observa o crestere usoara in zona de IMM-uri si in sectorul enterprise. Conform estimarilor noastre anul trecut piata de hardware si software a fost de circa 600-700 milioane de euro, iar anul acesta ar putea cu scada cu 15-20% la in jur de 500-600 de milioane de euro”, a explicat Sebastian Banica (foto).
Sectorul public a insemnat anul trecut circa 20-25% din afacerile companiei, cea mai mare parte a businesslui fiind generat de clientii privati, din domeniul financiar-bancar si telecomunicatii.
Printre clientii Frontal Communication se numara Banca Comerciala Romana, Allianz-Tiriac, CEC Bank , Raiffeisen Bank, Romtelecom, Orange Romania si Vodafone Romania.
Pe de alta parte, profitul net al companiei a crescut de la 0,45 milioane de euro la circa 1,13 milioane de euro.
In prezent integratorul are 28 de angajati, dar pana la finalul anului isi doreste sa ajunga la 35-40 de salariati.
De asemenea, conducerea Frontal Communication