Grupul ING pregăteşte închiderea centrului de servicii inaugurat la Cluj în urmă cu doar jumătate de an, pentru care au fost recrutaţi până în prezent 185 de oameni.
Decizia este surprinzătoare în condiţiile în care, la începutul acestui an, conducerea ING Service Center Europe anunţa că intenţionează să angajeze în 2011 peste 400 de oameni, după ce anul trecut au fost recrutate circa 185 de persoane.
Mai mult, oficialii centrului de servicii de la Cluj spuneau la începutul anului că vor continua planificările iniţiale, urmând ca până la finele lui 2013 ING Service Center Europe să numere aproximativ 1.000 de angajaţi. Decizia de încetare a activităţilor de la Cluj a venit ca urmare a schimbării strategiei diviziei de asigurări, care a renunţat la centralizarea operaţiunilor în favoarea flexibilizării serviciilor.
"Acum, mai mult ca oricând, avem nevoie să direcţionăm toate eforturile înspre a răspunde nevoilor clienţilor noştri. Acest obiectiv este cel mai bine atins la nivel local, în fiecare ţară. ING a decis să înceteze operaţiunile centrului regional de servicii din Cluj-Napoca, însă, cu toate acestea, decizia nu va avea niciun impact asupra clienţilor ING sau asupra contractelor acestora", a spus David Knibbe, CEO al ING Insurance Central and Rest of Europe (CRE).
Oficialul ING consideră că decizia de a renunţa la activităţiile ING Service Center Europe din Cluj-Napoca îi va afecta în special pe angajaţii centrului, în condiţiile în care, operaţiunile bancare şi de asigurări ale ING din România precum şi prezenţa ING Asigurări în regiune nu vor avea de suferit.
''Oamenii care lucrează în centrul regional de servicii de la Cluj au carte de muncă, fiind angajaţi pe o perioadă nedeterminată. Aceştia îşi vor pierde locul de muncă, însă intenţia noastră este de susţinere a lor în găsirea unui nou loc de muncă. În următoarea perioadă de