Uniunea Europeană este un domeniu atât de complex, încât nu se poate afirma că ştim totul despre ea în momentul de faţă. În special tinerii au nevoie de cât mai multe informaţii despre tot ce oferă şi beneficiile care au venit o dată cu integrarea.
Pentru a veni în sprijinul lor, compania Chelgate a susţinut luni, 21 martie, vizite informative în şcolile din Dâmboviţa. Acestea au avut rolul de a-i iniţia pe elevi în tainele Uniunii Europene şi de a le prezenta diferite subiecte legate de aceasta, cum ar fi cetăţenia europeană, multilingvismul, voluntariatul, instituţiile UE şi altele.
Denumită simbolic Europa, casa noastră, campania s-a desfăşurat în Şcoala Nr. 2 Târgovişte şi la Grupul Şcolar Udrea Băleanu din Băleni. Tinerii i-au surprins plăcut pe moderatori, dovedind faptul că, deşi sunt nişte cetăţeni europeni bine informaţi, doresc să ştie şi mai multe şi să profite din plin de avantajele pe care le au ca urmare a integrării României.
Evenimentul s-a bucurat de prezenţa unui oaspete de seamă, Vlad Miriţă, care le-a vorbit elevilor despre voluntariat. Fiind originar din Târgovişte, solistul s-a arătat cu atât mai încântat să facă parte din echipă. Acesta i-a sfătuit pe copii să se implice în astfel de acţiuni.
De asemenea, centrul EUROPE DIRECT Târgovişte a avut un reprezentant care le-a vorbit adolescenţilor despre multilingvism, oferindu-le şi materiale informative în mai multe limbi străine. Acţiunea se va desfăşura şi în alte Şcoli şi licee din ţară.