Promotor l-a pus la teste pe Paszkany. Bonus: patronul CFR-uluişi-a scos mândreţea de Ferrari GT 599 Fiorano pentru o şedinţăfoto. Omul de afaceri spune că CFR-ul de acum se compară maidegrabă cu "old-timer-ul" Skoda, decât cu actualul său bolid deorigine italiană.
Paszkany a dat timpul înapoi. L-a ajutat o maşină. Nu cea atimpului! Ar fi vrut el! Ci o Skoda S 100, model 1974, ce i-a adusaminte de prima maşină pe care a condus-o. Bun prilej şi de unremember despre cum era să-şi piardă Arpi permisul proaspăt luat întinereţe. "Da, Skoda asta a fost prima maşină, era a tatălui meu.Am depăşit o dată pe stânga un tramvai şi, hop, în faţa mea aapărut Poliţia", şi-a amintit Paszkany în timpul unei ture în jurulstadionului la volanul bătrânului automobil. Cei 988 de centimetricubi nu i-au dat emoţii. "«Old-timer-ul» ăsta are viteza actuală aCFR-ului", şi-a permis o glumă Arpi, îndreptată subtil sprepartenerul său, preşedintele Iuliu Mureşan.
300.000de euro Ferrariul, 90 de milioane CFR-ul
Doar 1,5 km a durat toată aventura în timp a lui Paszkany, deoareceprezentul l-a atras mult mai tare. Şi-aşa, Skoda S 100 a revenit la"garaj", iar Paszkany şi-a luat înapoi cei 620 de cai înhămaţi labordul bijuteriei familiei, un Ferrari GT 599 Fiorano, model produsîn 2007, cu o cutie manuală cu şase viteze. O perlă de 300.000 deeuro primită… cadou! "De la nişte parteneri de afaceri, după un«deal» reuşit. N-aş da atâţia bani pe o maşină, e prea mult",explică Arpi, iar discuţia alunecă spre CFR. Subiectul: tot banii."Din bilanţul contabil pe care l-am primit în februarie a reieşitcă am investit 90 de milioane de euro în CFR şi că nu am câştigatniciun cent din fotbal până acum. În schimb, am avut multesatisfacţii, emoţii, bucurii. Eventul a cântărit mai mult decâtbanii. Însă, în Italia, actualul CFR ar fi la mijloculclasamentului, iar în Spania şi Anglia