Tânărul îşi dedică întregul timp antrenamentelor şi pregătirii maşinii pentru concursuri şi spune că va persevera în acest sport până când va ajunge campionul României.
Pasionat de autoturisme încă din copilărie, Cătălin a ajuns să urmeze un liceu cu acest profil la îndrumarea părinţilor. „Eu doream să dau la informatică, dar ai mei mi-au zis că la auto ar fi mai bine pentru că măcar învăţ o meserie. Iniţial nu ştiu dacă am fost chiar încântat de idee, dar acum pot spune că nu regret alegerea făcută, mai ales că am ajuns să învăţ şi informatică între timp“, povesteşte Cătălin Trifan.
Instruit în Franţa
Tânărul a avut şansa de a face şi un curs peste hotare. „Eram în clasa a X-a când am primit oferta de a urma un curs în Franţa datorită înfrăţirii dintre oraşele Piatra Neamţ şi Roanne. Au cu totul alte dotări faţă de noi şi cred că m-a ajutat foarte mult experienţa de acolo. Am obţinut şi un atestat în mecanică şi electrica auto“, afirmă Cătălin.
Pilotul are permis de conducere pentru toate categoriile, mai puţin autobuze. „La 18 ani mi-am luat prima maşină de la unchiul meu. Era un Ford Taunus din 1979 şi avea tracţiune pe spate. De atunci m-a atras ideea de drifting, chiar dacă abia mai târziu am ajuns să şi practic“, spune pietreanul.
Nu a fost primit la concurs
Abia în 2010 şi-a cumpărat o maşină pe care a dotat-o special pentru drifting. A vrut să participe la a IV-a etapă a Concursului Naţional de Drift, din vara trecută, dar nu a fost acceptat pentru că nu avea suficientă experienţă.
„Nu mă antrenasem deloc şi chiar nu aveam ce să caut acolo. Atunci m-am hotărât să merg la noi, în poligonul municipal ca să mă pregătesc pentru concurs“, declară Cătălin Trifan.
Investeşte mulţi bani în pregătirea autoturismului pentru concursurile de drift. S-a documentat pe internet şi a î