Cotidianul Gândul va deveni de la 8 aprilie un produs media exclusiv digital. Ziarul va lansa aplicaţia proprie de iPad şi va fi prezentată o nouă versiune a siteului gandul.info. "Prin adoptarea noului model de business, ziarul face tranziţia de la print la noile platforme de distribuţie a conţinutului", se arată într-un comunicat de presă al ziarului.
"În mass-media din România, gândul este prototipul unui nou model de business exclusiv digital, în care conţinutul de calitate ajunge la cititori prin cele mai moderne platforme. Online, pe iPad şi pe mobil, cititorii vor avea acces la informaţiile exclusive cu care ziarul i-a obişnuit, la opiniile unora dintre cei mai apreciaţi editorialişti din presa românească, dar şi la infografice, fotografii şi video ce valorifică potenţialul de multimedia şi de interactivitate pe care îl oferă web-ul şi dispozitivele mobile. Vom continua investiţia in conţinutul de calitate şi vom converti gândul într-un produs al viitorului", spune redactorul-şef Claudiu Pândaru.
Cotidianul Gândul va deveni de la 8 aprilie un produs media exclusiv digital. Ziarul va lansa aplicaţia proprie de iPad şi va fi prezentată o nouă versiune a siteului gandul.info. "Prin adoptarea noului model de business, ziarul face tranziţia de la print la noile platforme de distribuţie a conţinutului", se arată într-un comunicat de presă al ziarului.
"În mass-media din România, gândul este prototipul unui nou model de business exclusiv digital, în care conţinutul de calitate ajunge la cititori prin cele mai moderne platforme. Online, pe iPad şi pe mobil, cititorii vor avea acces la informaţiile exclusive cu care ziarul i-a obişnuit, la opiniile unora dintre cei mai apreciaţi editorialişti din presa românească, dar şi la infografice, fotografii şi video ce valorifică potenţialul de multimedia şi de interactivitate pe care îl oferă web-ul şi dispo