Prima propunere a României: „Zona Metropolitană Medievală Braşov”
Agenţia Metropolitană Braşov (AMB) este partenerul român în cadrul proiectului „100spotsblacksea”, iniţiat de Asociaţia pentru Educaţie, Cultură şi Solidaritate din Ankara, Turcia.
Din această poziţie, AMB va propune pentru evaluare zece destinaţii româneşti cu potenţial turistic: Zona Metropolitană Medievală, Delta Dunării, Zona Maramureş, Zona de Nord a Moldovei, Litoralul românesc, Transfăgărăşan, Zona Bran, Ţara Făgăraşului, Lacul Sf. Ana, satul românesc Cârlibaba. Pentru fiecare destinaţie propusă, Agenţia a făcut o descriere amănunţită însoţită de fotografii relevante, pe baza cărora vor fi evaluate produsele turistice.
Pentru a intra în circuitul destinaţiilor promovate la nivel internaţional, locaţiile propuse trebuie să îndeplinească o serie de criterii exigente stabilite de către Comitetului de Coordonare a proiectului.
Prima propunere a României, şi anume „Zona Metropolitană Medievală Braşov”, a fost prezentată în cadrul Congresului de anul trecut, fiind apreciată de către toţi participanţii, fapt ce a generat ideea ca în viitorul apropiat România să găzduiască un Târg Internaţional Medieval al ţărilor cu ieşire la Marea Neagră.
„Organizatorii Congresului îşi menţin dorinţa de a organiza în România un Târg Internaţional al ţărilor cu ieşire la Marea Neagră. Propunerea Agenţiei Metropolitane Braşov, Zona Metropolitană Medievală Braşov, a stârnit interesul ţărilor participante de a organiza la Braşov un eveniment internaţional de promovare turistică, pentru ţările cu ieşire la Marea Neagră”, a declarat directorul AMB, David Dragoş (foto).
Comitetului de Coordonare a proiectului va evalua toate propunerile venite din partea ţărilor din Bazinul Mării Negre, urmând să selecţioneze 100 de destinaţii ce vor fi promovate la nivel internaţional. Prima p