Publicaţia \"Gândul\" nu va mai exista în format tipărit, ea dezvoltându-se în continuare în mediul on-line.
Cotidianul "Gândul", publicaţie care aparţine de Mediafax Group, îşi întrerupe, din 8 aprilie, activitatea pe hârtie, devenind astfel un produs exclusiv on-line.
Reprezentanţii publicaţiei au comunicat că ziarul va adopta un nou model de business: "Ziarul lansează aplicaţia proprie de iPad şi dezvăluie noua versiune a siteului, cu multiple funcţionalităţi noi şi un layout restilizat. Prin adoptarea noului model de business, ziarul face tranziţia de la print la noile platforme de distribuţie a conţinutului".
"«Gândul» e prototipul unui nou model de business exclusiv digital, în care conţinutul ajunge la cititori prin cele mai moderne platforme", a întărit şi redactorul- şef Claudiu Pândaru.
"Decizia noastră strategică a fost să operăm această modificare, renunţând definitiv la print. Cred că toate companiile de media din lume au luat în calcul această variantă pentru ziarele quality din portofoliul lor, în ultimii ani", a declarat pentru EVZ, Maria Apostol, PR şi Director Affairs Corporate.
Întrebată dacă noul model de business îi va păstra pe toţi foştii angajaţi ai edi ţiei print, Apostol a evitat răspunsul: "Structura editorială a Mediafax Group nu este organizată pe produse".
CTP: Un fenomen incoercibil
Contactat telefonic de EVZ, Cristian Tudor Popescu, editorialist la "Gândul", nu a dorit să comenteze situaţia ziarului, dar a comentat fenomenul:"Dispariţia printului, am mai spus, e o chestiune de ani. De o perioadă lungă de timp, numărul cititorilor s-a diminuat, fără să luăm în seamă modalităţile de falsă creştere, cu inserturi. Nici un ziar quality nu a mai câştigat cititori pentru mesajul pe care îl oferă. A fost o stagnare, o erodare. E un fenomen incoercibil pe termen med