Ciclul „Incredibil, dar adevărat" s-a transformat, în România portocalie, în „toate lucrurile sunt incredibile şi, din păcate, toate sunt adevărate"! Basmul trist al autostrăzilor din România continuă şi astăzi cu noi episoade hilare, de care am râde dacă am mai avea putere şi nu ne-ar buşi plânsul. Ministreasa postBerceanu a Transporturilor, Anca Boagiu (cea care a aflat de la transportatori, în iarna lui 2011, care este diferenţa dintre cauciucurile all season şi cele de iarnă, sic!), a identificat, după siturile Natura 2000 şi după siturile arheologice, postate pe furiş pe traseul Autostrăzii Soarelui prin reavoinţa Ministerului Mediului şi, respectiv Culturii, noi stavile în finalizarea infrastructurii rutiere ce leagă Constanţa de restul ţării, infrastructură promisă de dumneaei şoferilor în luna iulie a acestui an.Pentru că, evident, siturile de tot felul stau în calea fericirii şi respectării promisiunii ministresei (nu că siturile respective nu ar fi fost trecute în toate cele zece modificări de traseu prin care a trecut proiectul autostrăzii de şapte ani încoace!), aceasta a găsit un nou ţap ispăşitor, de data aceasta în persoana preşedintelui Consiliului Judeţean Constanţa (CJC), Nicuşor Constantinescu! De unde şi până unde să fie responsabil un preşedinte de CJ pentru starea autostrăzilor din România? "Sper ca autorităţile de la Constanţa, Consiliul Judeţean, să se trezească şi să elibereze certificatul de urbanism", a declarat, ieri, ministresa. Deci, incredibila doamnă a Transporturilor româneşti a găsit soluţia: preşedintele CJC nu a eliberat certificatul de urbanism pentru construirea autostrăzii, în condiţiile în care, potrivit actualei legislaţii, modificată la sfârşitul lui 2008 de însuşi Radu Berceanu, prinţul neîncoronat al aceloraşi Transporturi româneşti, preşedintele CJC nu are dreptul să elibereze un astfel de certificat, autostrada aflându-se