Ann-Sofie Johansson, director de design al H&M, vorbeşte despre marele succes al acestei mărci. Compania va deschide, azi şi mâine, cele două magazine de la Bucureşti.
1 /.
Anunţul făcut în urmă cu un an că unul dintre cele mai renumite branduri din lume îşi va deschide magazine şi în România a reaprins pasiunea pentru shopping a mii de iubitori ai modei. Cu aproape 2.000 de magazine în 35 de ţări, 76.000 de angajaţi şi un profit net realizat în 2009 de 16,4 miliarde de dolari, H&M rămâne unul dintre cele mai polulare dar şi mai accesibile branduri din lume.
Într-o perioadă în care branduri considerate puternice sunt ameninţate de faliment – Christian Lacroix, care în 2009 îşi anunţa sistarea activităţii, sau, mai nou, brandul GAP care, până în 2013, va închide 200 din cele 900 de magazine pe care le deţine în lumea întreagă – H&M deschide reprezentanţe noi, în România pornind, de astăzi, cu magazinul din AFI Palace Cotroceni, iar de mâine şi cu acela din Unirea Shopping Center.
EVZ a stat de vorbă cu Ann-Sofie Johansson, director de design la H&M, despre succesul brandului, despre colaborarile cu mari designeri dar şi cât de mult cântăreşte părerea bloggerilor de modă. Tot acum veţi afla şi ce se poartă anul acesta din perspectiva H&M.
EVZ: Sunteţi un brand aşteptat de mult timp în România. Aţi strâns fani atât de fideli încât de două ori pe an, în perioada reducerilor, se organizau excursii de shopping în ţările învecinate unde H&M era deja prezent. Cum vă explicaţi succesul?
Ann-Sofie Johansson:Cred că succesul este o parte destul de importantă a afacerii din care fac şi eu parte şi care se poate rezuma la trei principii de bază – modă şi calitate la preţuri foarte bune. Ce este cel mai important este aceea că nu ne dorim să fim exclusivişti, ci să reuşim să satisfacem un public cât mai larg. În altă ordine de