• "Il sustinem pe colegul nostru, pentru ca stim in ce situatie is vagoanele, chiar daca au fost aduse de la nemti! Vagonul asta (cel implicat in accidentul din Fundatie - n.r.) a ramas de doua ori fara frane in depou. O rupt usile de la depou. Si a fost scos la strada si i-au facut verificari. Vagonul era bun. Acum s-a intamplat din nou. I-au facut probe. Vagonul e iarasi bun", a spus angajatul RATP
Ieri seara, imediat dupa producerea incidentului din Podu Ros, reporterii BZI au smuls marturii ale unor simpli angajati ai RATP, care au dezvaluit aspecte socante despre tramvaiul implicat in teribilul accident din Fundatie. Acelasi tramvai a mai ramas fara frane, iar incidentul a fost ascuns opiniei publice! Desi au inregistrat discutia cu angajatii RATP, reporterii BZI au decis sa le protejeze identitatea, astfel incat, in imaginile postate pe pagina electronica www.bzi.ro, chipurile si vocile acestora au fost deformate.
Incidentele in care a fost implicat "Tramvaiul mortii" sunt de notorietate printre angajatii RATP, dar sefii municipalitatii au preferat sa le tina ascunse, iar atunci cand totul a inceput sa crape, primarul Gheorghe Nichita a decis sa-l infunde pe vatman, sacrificand un simplu angajat cu o leafa mizera, pentru a proteja sistemul pe care-l pastoreste.
Pe scurt, angajatii RATP povestesc ca, in urma cu ceva timp, imediat dupa ce tramvaiul ucigas a fost adus la Iasi, franele lui au cedat. Practic, tramvaiul stationa in depou, cand, la un moment dat, a ramas fara frane. S-a oprit in usile depoului. Urmare a acestui incident, acelasi tramvai, la fel ca in ziua ce a urmat accidentului din Fundatie, a fost scos la strada pentru o serie de teste. Surprinzator sau nu, tramvaiul a trecut testele, pentru ca franele au functionat. Situatia seamana izbitor cu ce s-a intamplat la inceputul acestei saptamani. Franele au ceda