Cu o zi inainte de marea lansare a retailerului de moda pe piata romaneasca, seful pe Romania al H&M vorbeste despre simtul estetic al romanilor in cumparaturi si cat de mult acestia se aseamana cu polonezii.
“Eu sunt portughez, iar in Romania ma simt ca acasa. Romanilor le place sa fie in ton cu moda, mai ales femeilor. Dar nici barbatii nu se lasa mai prejos. Am observat ca multi dintre ei prefera culorile tari, chiar si in cazul pantofilor. De asemenea, am observat ca aici se poarta haine destul de stramte, ceea ce nu se intampla in restul Europei centrale. Cred ca romanii sunt bine informati din punctul de vedere al modei”, a declarat Carlos Duarte, cu o zi inainte de lansarea oficiala a retelei in Romania.
Duarte, care ocupa postul de country manager H&M pentru Romania, Polonia, Republica Ceha, Ungaria si Slovacia, se declara incantat de interesul romanilor pentru moda si trenduri.
Potrivit managerului, romanii seamana cu polonezii din acest punct de vedere, singura diferenta fiind atentia noastra sporita la raportul calitate-pret.
“Cred ca aici avem de-a face cu o piata foarte interesanta, pentru ca simtul estetic al romanilor este dezvoltat. Si in raportul calitate pret romanii sunt foarte la curent cu ce se intampla pe piata modei. De altfel, romanii se aseamana, dupa parerea mea, cu polonezii la acest capitol. Polonia, de exemplu, este o alta tara foarte pasionata de moda. Femeile de acolo sunt foarte interesate de trenduri”, a precizat el.
Suedezii vor angajati cu "personalitati H&M"
Avand in vedere ca retailerul are o reteta bine definita pentru lansarea de noi magazine si ca atat procedurile cat si magazinele in sine sunt asemanatoare, ceea ce face diferenta in fiecare tara sunt oamenii, potrivit declaratiilor noului manager de tara al H&M.
“Munca in retail poate fi grea cateodata, de aceea noi ca