Unu din douăzeci de români avea în plan anul trecut să-şi cumpere o maşină în termen de şase luni, potrivit unui studiu realizat de GfK România. Astfel, dacă anul trecut
5% din populaţia ţării dorea să-şi cumpere un automobil, în 2009 acest procent era de 6%, iar în 2008 de 9%.
Cele mai importante criterii de alegere pentru clienţi erau consumul redus (63%), brandul (44%), preţul (44%), caracteristicile motorului (40%) şi confortul (36%). În acelaşi timp, 60% din preferinţele clienţilor din 2010 se îndreptau către maşini la mâna a doua, procent reflectat şi în volumul înmatriculărilor.
În total 38% din români deţin o maşină proprietate personală, din care 19% au o poliţă de asigurare tip CASCO, potrivit studiului GfK.
Unu din douăzeci de români avea în plan anul trecut să-şi cumpere o maşină în termen de şase luni, potrivit unui studiu realizat de GfK România. Astfel, dacă anul trecut
5% din populaţia ţării dorea să-şi cumpere un automobil, în 2009 acest procent era de 6%, iar în 2008 de 9%.
Cele mai importante criterii de alegere pentru clienţi erau consumul redus (63%), brandul (44%), preţul (44%), caracteristicile motorului (40%) şi confortul (36%). În acelaşi timp, 60% din preferinţele clienţilor din 2010 se îndreptau către maşini la mâna a doua, procent reflectat şi în volumul înmatriculărilor.
În total 38% din români deţin o maşină proprietate personală, din care 19% au o poliţă de asigurare tip CASCO, potrivit studiului GfK.