Cu siguranţă acestea sunt motivele pentru care starul a fost ales pentru a doua oară să danseze în cel mai recent spot publicitar al ceaiului Lipton. Dacă anul trecut, australianul a făcut reclamă aceluiaşi produs, cu o coregrafie mai ceva ca pe Broadway într-un hotel din Tokyo, acum el şi-a demonstrat talentul pe străzile din Uruguay.
"Mi-a plăcut atât de mult să filmez spotul de anul trecut, Tokyo Dancing Hotel, încât atunci când am citit scenariul spotului pentru 2011 şi am văzut că trebuie să dansez din nou, am fost extrem de încântat. Concret, am mers pe platoul de filmare în fiecare zi şi am dansat alături de 15 oameni, la început, apoi, din ce în ce mai mulţi, până s-au adunat 150 de oameni. Mi-a plăcut foarte mult", s-a confesat Hugh Jackman.
Cu siguranţă acestea sunt motivele pentru care starul a fost ales pentru a doua oară să danseze în cel mai recent spot publicitar al ceaiului Lipton. Dacă anul trecut, australianul a făcut reclamă aceluiaşi produs, cu o coregrafie mai ceva ca pe Broadway într-un hotel din Tokyo, acum el şi-a demonstrat talentul pe străzile din Uruguay.
"Mi-a plăcut atât de mult să filmez spotul de anul trecut, Tokyo Dancing Hotel, încât atunci când am citit scenariul spotului pentru 2011 şi am văzut că trebuie să dansez din nou, am fost extrem de încântat. Concret, am mers pe platoul de filmare în fiecare zi şi am dansat alături de 15 oameni, la început, apoi, din ce în ce mai mulţi, până s-au adunat 150 de oameni. Mi-a plăcut foarte mult", s-a confesat Hugh Jackman.