Bizar. Tramvaiul morţii a avut frâne doar la teste, nu şi în traficDupă primul accident, vatmanul Cristian Diaconu a fost reţinut pentru ucidere din culpă şi vătămare corporală gravă. Întâmplare sau nu, joi seară, cu puţin timp înainte de deraierea celui de-al doilea tramvai, judecătorii au decis cercetarea vatmanului în stare de libertate.
La depoul de tramvaie din Iaşi circulă o poveste bizară despre tramvaiul morţii. Sub protecţia anonimatului, colegii lui Diaconu susţin că înainte de tragicul accident de luni, tramvaiul respectiv a mai rămas o dată fără frâne. Se afla în depou şi pur şi simplu a luat-o la vale, spărgând imensele uşi ale depoului. Ca şi luni, şi la primul incident s-au făcut teste cu tramvaiul şi, culmea! frânele erau bune, la fel ca şi la testele efectuate după accidentul mortal.
În cazul deraierii de joi seară, toţi cei care au verificat ulterior cauzele incidentului de trafic au căzut de acord că de vină nu este tramvaiul şi nici vatmanul, ci doar infrastructura, adică şinele de fier, care sunt vechi şi ar trebui schimbate. Angajaţii firmei de transport local se feresc să spună mai multe, dar se declară alături de colegul lor, Cristian Diaconu, şi susţin că starea tehnică a parcului de tramvaie lasă de dorit.
Bizar. Tramvaiul morţii a avut frâne doar la teste, nu şi în traficDupă primul accident, vatmanul Cristian Diaconu a fost reţinut pentru ucidere din culpă şi vătămare corporală gravă. Întâmplare sau nu, joi seară, cu puţin timp înainte de deraierea celui de-al doilea tramvai, judecătorii au decis cercetarea vatmanului în stare de libertate.
La depoul de tramvaie din Iaşi circulă o poveste bizară despre tramvaiul morţii. Sub protecţia anonimatului, colegii lui Diaconu susţin că înainte de tragicul accident de luni, tramvaiul respectiv a mai rămas o dată fără frâne. Se afla în depou şi pur şi simp