Oameni care se calcă în picioare pentru a profita de reduceri, cozi uriaşe care se formează în faţa magazinelor, sau bătaie la propriu pe anumite produse sunt lucruri obişnuite pentru ţările vestice.
În România, neobişnuiţi cu genul acesta de manifestări, destul de cunoscute în alte ţări mult mai „civilizate", românii s-au grăbit să-şi judece conaţionalii drept „isterici" la deschidrea H&M care a avut loc ieri la Mall AFI Palace Cotorceni, unde aproximativ 2.000 de persoane au asteptat deschiderea magazinului.
Tot astfel s-a întâmplat şi la Bacău, Vaslui, Târgovişte şi Arad unde, anunţul unui supermarket pentru promoţie la ulei a adunat sute de români la coadă.
Vă invităm să urmăriţi câteva filmuleţe de la evenimente asemănătoare petrecute în lume.
Deschidere H&M România
Deschidere H&M în lume
Germania - Frankfurt
Italia - Milano
Franţa - Toulouse
Israel - Tel Aviv
Japonia - Tokyo
Black Friday o tradiţie în Statele Unite
Un alt exemplu este şi "Vinerea neagră", adică prima vineri după Ziua Recunoştinţei, care este deja o tradiţie în Statele Unite. Oamenii practic se calcă în picioare pentru a profita de marile reduceri. Sunt cunoscute deja cazurile celor care formează cozi uriaşe în faţa magazinelor sau îşi instalează aici corturile cu câteva zile înainte ca promoţiile să intre în vigoare.
Nu e de mirare însă dacă ne gândim că produsele scoase la vânzare, de la haine până la aparatură electronică şi electrocasnică, sunt cu până la 50% mai ieftine.
România - Iaşi - Deschidere Mr. Bricolage
România - Bacău - Promoţie la ulei
Black Friday