Ediţia din acest an a Festivalului Internaţional George Enescu, desfăşurat între 1 şi 25 septembrie, va fi popularizată printr-un spot difuzat de canalul Euronews.
Difuzarea spotului realizat de Societatea Română de Televiziune, coproducător al evenimentului, a început de vineri şi va continua timp de patru luni. Euronews va promova Festivalul George Enescu prin 14 spoturi pe săptămână, dar şi online şi prin menţionări speciale în emisiunile Rendez-vous şi Le mag. În perioada 1 noiembrie 2010 - 6 februarie 2011 şi CNN a asigurat vizibilitatea evenimentului prin difuzarea unui număr de 345 de spoturi în reţeaua care acoperă Europa, Orientul Mijlociu şi Africa. Alţi parteneri internaţionali ai festivalului sunt: Eurosport, Mezzo, Radio France Internationale (RFI) şi Deutsche Welle.
În România, festivalul va beneficia de promovare pe TVR, Realitatea TV şi Antena 3. “În acest moment am vândut 70% dintre bilete, deci vorbim despre o promovare care să asigure vizibilitate şi prestigiu. La Realitatea vor exista evenimente speciale şi concerte prin ţară”, a declarat pentru Adevărul Mihai Constantinescu, organizator.
Festivalul George Enescu, ajuns la cea de-a 20-a ediţie, este coordonat de Artexim, societate din subordinea Ministerului Culturii şi Patrimoniului Naţional, sub direcţia lui Mihai Constantinescu, în timp ce preşedintele şi directorul artistic al evenimentului este Ioan Holender, care, din 1992 şi până în vara acestui an, a condus Opera din Viena.
Festivalul a beneficiat de o campanie internaţională şi la ediţia din 2009.