Planurile Porsche prevăd creșterea dramatică a vânzărilor, până la mijlocul actualei decade, cu ajutorul nemijlocit al celui de al cincilea model din gamă, SUV-ul compact Cajun, care va fi lansat peste numai doi ani.
Fiecare al doilea autoturism comercializat de Porsche este un SUV. Deocamdată, producătorul auto german produce un singur model de acest fel, este vorba de celebrul Cayenne.
Din 2013, lui Cayenne i se va alătura Cajun, un SUV compact cu ajutorul căruia Porsche țintește creșterea spectaculoasă a vânzărilor: 150.000 de unități, în 2014, și nu mai puțin de 250.000 de unități – un an mai târziu, scrie presa internațională de specialitate.
Pentru a-i mulțumi și pe suporterii valorilor tradiționale Porsche, producătorul german plănuiește o înnoire completă a portofoliului de modele sport și chiar mai mult.
Astfel, în toamnă, la Salonul auto de la Frankfurt, urmează a fi prezentată noua generație a legendarei game 911, vestește ediția online a revistei ”Autocar”.
La finele anul viitor, va veni rândul roadsterului Boxster, iar un an mai târziu, odată cu Cajun, va fi lansat noul Cayman.
Cea mai importantă noutate pare a fi, totuși, iminenta apariție a unui nou model decapotabil Porsche, mai mic decât actualul și viitorul Boxster, construit pe aceeași platformă cu două viitoare roadstere Volkswagen și Audi.
Fără îndoială, vânzările Porsche vor fi impulsionate, indirect, de cel mai scump autoturism al mărcii din toate timpurile – supermodelul hibrid 918 Spyder, care va costa 600.000 de euro și va fi produs într-o serie limitată la mai puțin de o mie de exemplare.