În plus, produsul oferă asiguraţilor şi acoperire pentru plata altor utilităţi
Bucureşti, 28 martie 2011. Generali Asigurări şi Vodafone au lansat în parteneriat, prin intermediul brokerului de asigurare Marsh România, o asigurare pentru plata facturii abonaţilor companiei de telefonie mobilă. Astfel, în schimbul unei prime lunare de 1 Euro pentru o asigurare Standard sau 2 Euro pentru pachetul Premium, plata facturii de telefon sau a altor utilităţi nu mai reprezintă o problemă în cazul unui eveniment nedorit.
Pentru doar 1 Euro/lună în plus la abonament, Generali Asigurări preia plata facturii clientului în cazul pierderii involuntare a locului de muncă sau al incapacităţii temporare de muncă din orice cauză. În condiţii de invaliditate permanentă totală a abonatului, asigurătorul plăteşte facturile restante şi penalităţile aferente, în limita a 1.000 Euro. În plus, produsul are şi o componentă de protecţie inclusă, funcţionând şi ca o asigurare de viaţă.
Pachetul Premium, cu o primă de asigurare de 2 Euro/lună, oferă posibilitatea preluării facturilor pentru alte utilităţi, despăgubiri în valoare de 1.000 Euro în caz de invaliditate permanentă totală şi protecţie financiară pentru membrii familiei, respectiv despăgubiri de 1.000 Euro în caz de deces al asiguratului, survenit accidental sau din orice altă cauză.
"Trăim într-un perioadă marcată de incertitudini. Dacă veniturile ţi se reduc brusc şi radical, trebuie să fii capabil să-ţi reorganizezi rapid bugetul şi cheltuielile, astfel încât să îţi poţi acoperi datoriile. Accesul la telefonie mobilă şi comunicare de date sunt astăzi vitale pentru oricine şi ar trebui să ne preocupăm pentru a avea, în orice situaţie, sursa pentru plata acestor utilităţi", a declarat Ovidiu Racoveanu, Director Asigurări de Viaţă Generali Asigurări. "Prin acest produs ne adresăm persoanelor prevăzătoare care înc