Forever Living Products România, companie ce comercializează produse naturale şi cosmetice în sistem de vânzări multilevel marketing (MLM - metodă de business care foloseşte o reţea de întreprinzători autorizaţi independenţi pentru vânzarea de produse către clienţii finali), a intrat pe piaţa băuturilor energizante prin lansarea Forever Active Boost (FAB).
Pe această piaţă, care potrivit estimărilor de anul trecut se ridică la aproximativ 40-50 mil. euro, noul brand al Forever Living Products intră în concurenţă cu produse precum Red Bull (produs de compania cu acelaşi nume), Burn (brand al Coca-Cola), Power Horse (importat de către compania Dacardi Impex), dar şi altele. "Forever Active Boost este comercializat la doză de 250 ml sau în baxuri de câte 12 doze de 250 ml", au spus reprezentanţii Forever Living Products, fără a da informaţii legate de ţinta de vânzări.
Forever Living Products România, companie ce comercializează produse naturale şi cosmetice în sistem de vânzări multilevel marketing (MLM - metodă de business care foloseşte o reţea de întreprinzători autorizaţi independenţi pentru vânzarea de produse către clienţii finali), a intrat pe piaţa băuturilor energizante prin lansarea Forever Active Boost (FAB).
Pe această piaţă, care potrivit estimărilor de anul trecut se ridică la aproximativ 40-50 mil. euro, noul brand al Forever Living Products intră în concurenţă cu produse precum Red Bull (produs de compania cu acelaşi nume), Burn (brand al Coca-Cola), Power Horse (importat de către compania Dacardi Impex), dar şi altele. "Forever Active Boost este comercializat la doză de 250 ml sau în baxuri de câte 12 doze de 250 ml", au spus reprezentanţii Forever Living Products, fără a da informaţii legate de ţinta de vânzări.