Google este cel mai valoros brand din lume, potrivit unui clasament realizat de compania de evaluare BrandFinance, care coteaza compania la 44,2 miliarde de dolari in 2011, o crestere cu 23% fata de anul trecut.
Google are deseori initiative care nu sunt neaparat comerciale, insa au un impact pozitiv asupra rating-ului de brand, care este la cel mai mare nivel (AAA+). Un exemplu ar fi serviciile online pentru ajutorarea persoanelor afectate de dezastre naturale din Noua Zeelanda si Japonia, arata Cnet.
Pe locul doi in topul BrandFinance se afla brandul Microsoft, cu o valoare de 42,8 miliarde de dolari, iar pe trei compania de retail Walmart. Pe locul patru s-a clasat IBM, iar pe cinci Vodafone.
Walmart a fost pe locul intai in 2010, insa scaderea de vanzari a facut ca retailerul sa cada acum pana pe locul trei. Apple a crescut mult fata de anul trecut, cand era abia pe locul 20, ajungand acum pana pe locul opt, dupa succesul inregistrat de iPad.
Google este cel mai valoros brand din lume, potrivit unui clasament realizat de compania de evaluare BrandFinance, care coteaza compania la 44,2 miliarde de dolari in 2011, o crestere cu 23% fata de anul trecut.
Google are deseori initiative care nu sunt neaparat comerciale, insa au un impact pozitiv asupra rating-ului de brand, care este la cel mai mare nivel (AAA+). Un exemplu ar fi serviciile online pentru ajutorarea persoanelor afectate de dezastre naturale din Noua Zeelanda si Japonia, arata Cnet.
Pe locul doi in topul BrandFinance se afla brandul Microsoft, cu o valoare de 42,8 miliarde de dolari, iar pe trei compania de retail Walmart. Pe locul patru s-a clasat IBM, iar pe cinci Vodafone.
Walmart a fost pe locul intai in 2010, insa scaderea de vanzari a facut ca retailerul sa cada acum pana pe locul trei. Apple a crescut mult fat