Tinerii preocupaţi de modă, dar cu bani puţini şi-au dat coate să prindă haine la magazinele H&M tot weekendul. Psihologii şi sociologii au explicaţii pentru isteria adusă de marca suedeză. Sursa: RĂZVAN VĂLCĂNEANŢUSursa: Răzvan Vălcăneanţu
1 /.
Marea aşteptare luase sfârşit, sâmbătă, în mall, unde coada la H&M nu se mai întindea chiar până la Zara, aşa cum se întâmplase zilele trecute, deşi mulţimea nu se mutase în totalitate la Unirea. Încă se intra în reprize: câte 30 odată, astfel încât în magazin să nu fie mai mult de o sută de clienţi.
MULTIMEDIA VIDEO evz.roVezi mai multe Lansarea H&M în România
Atracţia surprinzătoare pentru magazinele recent inaugurate în România şi devenite peste noapte "templul" cumpărăturilor e strâns legată de veniturile celor care le trec pragul, "de şansa de a alege primul, de a nu pierde ocazia".
Probezi "după ochi" şi returnezi în trei zile
De cum intri în magazin, îţi dai seama că şi aici e ca în trafic: răzbeşte cine poate. Dacă "nu te bagi", pleci cu mâna goală. După ce mă învârt puţin în cerc şi reuşesc să fac slalom printre angajaţi grăbiţi şi cu braţele pline de haine şi printre puştoaice de liceu, cu sacoşe umplute până la refuz, aleg câteva cămăşi şi pornesc în căutarea pantofilor.
Magazinul şomează cu desăvârşire la capitolul încălţăminte: doar câteva perechi de tenişi din pânză, "espadrilele copilăriei" într-o largă paletă de culori, şi sandale cu talpă ortopedică de-o şchioapă, nici prea înaltă, nici prea joasă. Plusuri sunt la capitolul sacouri, rochii vaporoase de vară, rochii din mătase, satinate. Preţurile sunt rezonabile şi variază în funcţie de materiale şi croială.
De exemplu, cămăşi găseşti şi la 40 de lei, dar şi la 100 de lei (articole din bumbac superior sau mătase). La sacouri, preţurile merg între 100 de lei şi 200 de lei, în funcţie de