- Social - nr. 750 / 28 Martie, 2011 Sa nu se sperie nimeni. Nu este vorba de spumoasele iesiri la rampa ale haiducilor din vremuri deja apuse, ci de brandul grupului "Romanian Village Development”. Este un brand cu care urmeaza sa ne familiarizam in timp, cu totii, in care este folosita imaginea actorului Florin Piersic, din filmele sale cu haiduci. Ideea nu este departe de adevar, de vreme ce, cu prilejul prezentarii planului de afaceri al Grupului R.D.V., domnul Marcel Vizitiu, in expunerea sa din data de 23 martie a.c., de la hotelul "Laguna” din Sancraiul de Mures, ca urmare a unor sovaieli din sala, a afirmat urmatoarele: "Ne-am saturat sa fim sclavii strainilor. Nu ne-am propus sa facem ceva usor, suntem cativa tineri care vrem sa facem ceva pentru satul romanesc si pentru taranul roman. Satul romanesc este singurul bastion inca necucerit de straini. Rezultatele nu vor veni peste noapte, vor veni in timp, dar este singura solutie pe care o vedem noi pentru satul romanesc”. In primul rand, vom preciza ca Grupul R.V.D. actioneaza la nivel national, structurat in 8 euroregiuni. In ceea ce ne priveste, judetul Mures este in Euroregiunea 6, alaturi de judetele Cluj, Bistrita-Nasaud si Alba. Judetul Mures este o sucursala care are director pe domnul Marius Cocian. In cadrul sucursalei sunt constituite 9 filiale, cu sate arondate, avand fiecare un director de filiala. In final, vom da publicitatii datele de contact ale directorilor si satele afiliate, pentru operativitatea contactarii lor din partea celor interesati. In esenta, se doreste crearea unui lant de magazine rurale de circa 3.000, la nivel national. Intentia este ca in fiecare sat din tara sa existe un magazin R.D.V., nu obligatoriu. Se cauta in primul rand atragerea intr-o relatie de parteneriat a intreprinzatorului particular, care are deja un magazin in sat, are propria sa afacere. In satele in care nu