Se întâmplă şi celor mai plini de idei muncitori cu ziua din publicitate (chiar şi celor cu miercurea liberă, gen agenţia lui Naumovici) să aibă zile proaste. Caz în care un site de genul www.sloganuri.ro este echivalentul unui colac virtual de salvare.
Pe baza unui soft mai mult decât interesant, sloganuri.ro este o aplicaţie generatoare de sloganuri. De pus pe tricou, pe cană, pe mesh, pe clanţa de la uşă, pe frigider, pe antet. Astfel, într-un spaţiu prietenos, utilizatorul este invitat să tasteze numele noţiunii, persoanei, instituţiei la care vrea să-i genereze sloganuri.
Pentru TIMPOLIS, de exemplu, o serie de sloganuri generate – cu ilustrări aferente, gen „cum ar arăta pe tricou”, au plecat de la variante gen „Ce faci, Timpolis? Prepar un suc de portocale”, „Tu şi Timpolis”, „Timpolis s-a întors”, „Timpolis – pentru că meriţi”, „Timpolis, unu pentru toţi”, „Timpolis – altă viaţă”, „Timpolis – dobândă fixă în franci elveţieni”, până la formule din gama „Timpolis – pe măsura ferestrei tale”, „Întotdeauna Timpolis”, „Timpolis îţi ia durerea cu mâna”, „Timpolis – totul pentru patrie”, „Timpolis – să fie oare cu putinţă?” „Timpolis loveşte din nou”, „Nu vrei ca Timpolis să fie duşmanul tău”, „Dacă exigenţa cere impecabilul, exigenţa cere Timpolis”, „Nu daţi banii pe prostii, luaţi Timpolis la copii”.
Mai e de remarcat şi sloganul de deschidere, propus de creatorii paginii web : „Ion Necunoscutul nu minte niciodată”. Cine poate contrazice această afirmaţie?
Se întâmplă şi celor mai plini de idei muncitori cu ziua din publicitate (chiar şi celor cu miercurea liberă, gen agenţia lui Naumovici) să aibă zile proaste. Caz în care un site de genul www.sloganuri.ro este echivalentul unui colac virtual de salvare.
Pe baza unui soft mai mult decât interesant, sloganuri.ro este o aplicaţie generato