Compania finanţează proiectul „Identităţi culturale locale", iniţiat de Asociaţia „GIL Corona" Braşov, în colaborare cu Biblioteca Judeţeană „George Bariţiu".
Aşa cum ne-a obişnuit, firma Kronospan continuă să se implice în viaţa comunităţii braşovene! De data aceasta, compania din industria prelucrării lemnului sprijină un proiect cultural, destinat educării tinerilor.
Prima întâlnire din cadrul proiectului „Identităţi culturale locale", finanţat de Kronospan, a avut loc vineri, la Biblioteca Judeţeană. „Vrem să arătăm braşovenilor, dar mai ales copiilor, ce istorie minunată avem. Vrem să fim un partener important pentru instituţiile culturale braşovene. Proiectul îşi propune recuperarea memoriei unor personalităţi importante ale Braşovului, dar foarte puţin cunoscute şi se adresează, în principal elevilor şcolilor braşovene", a declarat Oana Bodea, manager PR Kronospan.
Vineri, mai mulţi elevi de la Şcoala Generală din Stupini, au asistat la o lecţie deschisă despre perioada interbelică şi succesul marelui fotograf Halasz Gyula, supranumit Brassai. Copiii au intrat în atmosfera istoriei de altă dată şi „l-au cunoscut" pe Brassai, personalitate marcantă a artei fotografice europene din perioada interbelică, dar foarte puţin cunoscută la Braşov, locul unde s-a născut şi a copilărit.
Proiectul finainţat de Kronospan presupune publicarea a zece volume referitoare la personalităţile importante din Braşov. Volumul „Lună plină" despre Brassai, scris de Andreea Gal va fi tipărit în 1.000 de exemplare şi va fi împărţit elevilor de la Şcolile Generale nr. 14, nr. 5, Liceul Honterus şi Şcoala Generală din Stupini.
Ai aflat ceva interesant, ai pozat sau ai filmat? Scrie-ne pe brasov@adevarul.ro!
Pentru ultimele noutăţi din Braşov, click pe poza de mai jos: