În schimbul unei prime lunare de un euro pentru o asigurare Standard sau doi euro pentru pachetul Premium, plata facturii de telefon sau a altor utilităţi nu mai reprezintă o problemă în cazul unui eveniment nedorit.
Un astfel de produs a fost lansat de Generali Asigurări şi Vodafone, prin intermediul brokerului de asigurare Marsh România. Astfel, Generali Asigurări preia plata facturii clientului în cazul pierderii involuntare a locului de muncă sau al incapacităţii temporare de muncă din orice cauză. În condiţii de invaliditate permanentă totală a abonatului, asigurătorul plăteşte facturile restante şi penalităţile aferente în limita a 1.000 euro. În plus, produsul are şi o componentă de protecţie inclusă, funcţionând şi ca o asigurare de viaţă.
Pachetul Premium, cu o primă de asigurare de doi euro/lună, oferă în plus posibilitatea preluării facturilor pentru alte utilităţi, despăgubiri în valoare de 1.000 euro în caz de invaliditate permanentă totală şi protecţie financiară pentru membrii familiei, respectiv despăgubiri de 1.000 euro în caz de deces accidental sau din orice alta cauză al asiguratului.
„Dacă veniturile ţi se reduc brusc şi radical, trebuie să fii capabil să-ţi reorganizezi rapid bugetul şi cheltuielile, astfel încât să îţi poţi acoperi datoriile. Accesul la telefonie mobilă şi comunicare de date sunt astăzi vitale pentru oricine şi ar trebui să ne preocupăm pentru a avea, în orice situaţie, sursa pentru plata acestor utilităţi”, a declarat Ovidiu Racoveanu, Director Asigurări de Viaţă Generali Asigurări.