• Regia Autonoma de Transport Public a inregistrat saptamana trecuta cea mai neagra perioada din istoria de peste 110 ani • Trei incidente, din care unul extrem de grav, soldat cu moartea unei persoane, au tinut capul de afis acum o saptamana • Conform unei statistici intocmite de reprezentantii Regiei, in fiecare zi, in Iasi, se produce cate un accident in care sunt implicate mijloace de transport in comun
Ultima saptamana a lunii poate fi desemnata, cu siguranta, cea mai neagra din istoria Regiei Autonome de Transport Public (RATP). Groaznicul accident din Fundatie, urmat de alte incidente in care au fost implicate mijloacele de transport ale Regiei, au dominat cronica evenimentelor produse in oras intr-un interval atat de scurt.
Totul a debutat luni dupa-amiaza, cand un tramvai de pe traseul 13 a spulberat sase masini in Fundatie si un autobuz de tip MAZ. Un om a murit strivit de rotile tramvaiului, iar sapte au ajuns cu rani la spital. Cu numai cateva minute inainte, un autobuz al RATP, de tip MAZ, ramasese fara frane pe bulevardul Independentei, neinregistrandu-se, din fericire, victime.
Marti, urmele accidentului din Fundatie erau mult prea adanci, RATP inlocuind toate tramvaiele elvetiene de pe Copou cu cele germane. Multi soferi, speriati de consecintele groaznicului accident, evitau pe cat posibil banda cu liniile de tramvai.
Miercuri dimineata, cand toata lumea astepta concluziile testelor de frana efectuate cu tramvaiul ucigas, o noua nenorocire s-a abatut peste sefii RATP. O parte a retelei electrice din zona supermarketului Billa s-a desprins din ancora si a blocat circulatia in zona mai bine de o ora. Oficialii Regiei au precizat ca linia a cedat pentru ca a fost suprasolicitata de trecerea tramvaielor.
Joi seara, un tramvai a sarit de pe sine in zona Podu Ros, accidentul luandu-i prin surprindere pana si pe sefii