Criza a afectat bugetele consumatorilor. Cu o putere de cumpărare diminuată, clienţii companiilor de asigurări au avut de ales între a renunţa la produsele de asigurare sau a miza pe cele mai ieftine.
În acelaşi timp, cu daune în continuă creştere, companiile de asigurări au avut de ales între a reduce tarifele sau a pierde clienţi. Opţiunile au fost diferite de la companie la companie. Unele au încercat să-şi păstreze cota de piaţă şi au micşorat tarifele, altele au mizat pe profit şi pe o restructurare a portofoliului de clienţi. Consumatorii se pot bucura de tarife mai mici, dar, în acelaşi timp, trebuie să fie atenţi la clauzele contractuale ale unei asigurări cu tarif redus.
Invitaţi: Dragoş Călin, director naţional vânzări, Groupama Asigurări, Alexandru Apostol, director general, Maxygo Broker, Alex Roşca, redactor şef, publicaţiile PRIMM.
Emisiunea Ora de risc din 29 martie 2011
Criza a afectat bugetele consumatorilor. Cu o putere de cumpărare diminuată, clienţii companiilor de asigurări au avut de ales între a renunţa la produsele de asigurare sau a miza pe cele mai ieftine.
În acelaşi timp, cu daune în continuă creştere, companiile de asigurări au avut de ales între a reduce tarifele sau a pierde clienţi. Opţiunile au fost diferite de la companie la companie. Unele au încercat să-şi păstreze cota de piaţă şi au micşorat tarifele, altele au mizat pe profit şi pe o restructurare a portofoliului de clienţi. Consumatorii se pot bucura de tarife mai mici, dar, în acelaşi timp, trebuie să fie atenţi la clauzele contractuale ale unei asigurări cu tarif redus.
Invitaţi: Dragoş Călin, director naţional vânzări, Groupama Asigurări, Alexandru Apostol, director general, Maxygo Broker, Alex Roşca, redactor şef, publicaţiile PRIMM.
Emisiunea Ora de risc din 29 martie 2011