Interstar Chim SA, parte a grupului Eureka Group, a anunţat că imaginea brandului Biocarpet a fost copiată de un alt producător local de detergenţi pentru covoare, în proporţie de 95%. "Dacă până acum eram obişnuiţi ca marile branduri internaţionale să fie copiate de fabrici din China, iată că a venit şi rândul unui produs din România să fie reprodus de concurenţa locală", afirmă reprezentanţii companiei într-un comunicat remis ieri redacţiei.
În prezent Biocarpet este liderul pieţei, deţinând o cotă de peste 50% atât în valoare, cât şi în volum pe piaţa produselor de curăţare a covoarelor (conform datelor de Retail Audit). "Una este să dai tonul în categoria şampoanelor de curăţare (prin culoarea mov a sticlei - imitată de jucători de talie mai mică din piaţă) şi alta este să copiezi aproape în întregime logo-ul şi designul etichetei. Vorbim de o încălcare gravă a dreptului de proprietate industrială, motiv pentru care am demarat deja procedurile legale de luptă împotriva acestei tentative", a declarat Chrisis Nicolaou, general manager Interstar Chim.
Noua gamă Biocarpet Odour Control a fost lansată pe piaţă în urmă cu câteva luni, cu un design recreat de agenţia Brandient. Identitatea grafică a produsului a fost redesenată şi au fost aduse schimbări la nivelul logo-ului şi al etichetei, pentru o vizibilitate şi un impact mai mare la raft.
Interstar Chim SA, parte a grupului Eureka Group, a anunţat că imaginea brandului Biocarpet a fost copiată de un alt producător local de detergenţi pentru covoare, în proporţie de 95%. "Dacă până acum eram obişnuiţi ca marile branduri internaţionale să fie copiate de fabrici din China, iată că a venit şi rândul unui produs din România să fie reprodus de concurenţa locală", afirmă reprezentanţii companiei într-un comunicat remis ieri redacţiei.
În prezent Biocarpet este liderul pieţei, deţinând o cotă de pe