\"Să te afirmi nu e greu. Mult mai dificil este să te menţii, să nu prinzi aripi mult prea devreme\", declară artista care, recent, a ajuns în fruntea topului celui mai popular post de radio din Spania. Sursa: HEPTA
După ce în 2004, O-Zone "deschidea drumurile" cu vânzări-record pentru "Dragostea din tei" în toată lumea, adjudecându-şi primul loc în topurile din 32 de ţări, şi alţi artişti români au început să pătrundă, rând pe rând, pe piaţa internaţională şi să detroneze în clasamente nume mari din industria muzicală.
După Inna, Alexandra Stan sau Akcent, Elena Gheorghe a reuşit să claseze piesa "Disco Romancing" în fruntea topului celui mai popular post de radio din Peninsula Iberică. După mai multe săptămâni în top 10, single-ul artistei a ajuns pe primul loc în "51 Chart", la Maxima FM.
"Mă bucur că artiştii români au cucerit Europa"
Lansat în primăvara anului trecut, single-ul se bucură de un mare succes şi a ajuns să fie promovat în peste 50 de ţări, printre care Belgia, Germania, Rusia, Austria, Elveţia, Israel, Spania, Italia, şi chiar Australia. "Să te afirmi nu este greu, mult mai dificil este să te menţii şi să nu prinzi aripi mult prea devreme", declară Elena Gheorghe.
"Pentru un artist, o recunoaştere internaţională este apogeul carierei. Sunt foarte bucuroasă că rodul muncii mele a fost recunoscut şi peste hotare, dar deocamdată acesta este un început. Un început fericit, care trebuie să continue cu muncă şi dăruire, cu paşi marunţi, fără a-ţi pierde echilibrul şi intensitatea de a te autodepăşi. Mă bucur că succesul piesei «Disco Romancing» în România a fost urmat de succese şi în Spania, Ungaria, Grecia, Albania. Mă bucur că foarte mulţi dintre artiştii români au cucerit Europa şi nu numai", a declarat Elena într-un interviu acordat în exclusivitate evz.
EVZ: Prezenţa în topurile i