Un ploieştean reclamă faptul că firma de la care a cumpărat maşina care l-a costat 30.000 de euro nu vrea să-i înlocuiască gratuit farurile, deşi are garanţie. Sursa: ARHIVA PERSONALĂ
Un ploieştean este nemulţumit de faptul că firma Cardinal Ploieşti, dealer Porsche România, de la care şi-a cumpărat un Audi anul trecut, nu vrea să-i înlocuiască farurile care au nişte fisuri.
Bărbatul susţine că motivul pentru care i se refuză înlocuirea farurilor este faptul că defectele au survenit în urma folosirii unei substanţe de la spălătoriile auto, ceea ce nu se încadrează în situaţiile în care se aplică garanţia. Deşi am solicitat un punct de vedere, reprezentanţii firmei Porsche România nu au comentat situaţia. Specialişti în Protecţia Consumatorilor sunt de părere că în acest caz o expertiză independentă ar rezolva situaţia.
Verdictul importatorului: "agresiune de tip chimic"
Claudiu Tănasă şi-a cumpărat maşina Audi A4 în valoare de 30.000 de euro în luna mai a anului trecut, de la un dealer autorizat din Ploieşti.
La câteva luni de la achiziţie, clientul a observat pe partea inferioară a farurilor nişte microfisuri în material, care în timp au început să se răspândească. Pentru a nu lăsa paguba să ia proporţii, a mers la service ca să rezolve problema.
"Am făcut o plângere, iar după repetate şedinţe foto şi analize, importatorul m-a înştiinţat după patru luni că nu este vorba de un defect de fabricaţie, ci o agresiune de tip chimic din spălătoriile auto. Eu consider că se încearcă culpabilizarea mea pentru a se eluda obligaţii ce le revin de a schimba piesa defectă pentru un bun în garanţie", se plânge bărbatul.
"Nu dorim să participăm activ asupra schimbului de replici"
Reprezentanţii firmei de unde a fost cumpărată maşina nu au dorit să ofere detalii suplimentare.
"În situaţia p