Astra Asigurari, liderul pieţei de asigurări din România, lansează Biroul de Programare a Reparaţiilor împreună cu service-urile partenere. Selecţia service-urilor partenere are loc la nivel naţional, fiecare service fiind evaluat tehnic înainte de a intra în acest program.
Deschiderea Biroului de Programare a Reparaţiilor vizează îmbunătăţirea procesului de instrumentare a dosarelor de daună pe relaţia asigurător - service, de la deschiderea dosarelor până la finalizarea lucrării de reparaţie a vehiculului. În acelaşi timp, prin deschiderea Biroului de Programare a Reparaţiilor se va realiza o monitorizare eficientă a modului în care se desfăşoară colaborarea cu service-urile partenere, iar fraudele şi tentativele de fraudă vor fi reduse.
Clienţii vor fi programaţi pentru reparaţia vehiculelor la service-urile partenere prin intermediul unei platforme informatice a Biroului de Programare a Reparaţiilor. Astfel vor fi puse la dispoziţia clientului datele concrete ale începutului şi sfârşitului reparaţiei. Practic, clienţii îşi pot alege service-urile în funcţie de zona de interes sau de zona în care locuiesc, pot verifica modul în care se desfăşoară reparaţia vehiculului şi stadiul în care se află maşina prin intermediul camerelor video care sunt montate la faţa locului. Gradul de mulţumire al fiecărui client va fi evaluat la finalul fiecărei daune soluţionate.
De asemenea, clienţii care au deschise dosare de daună, în vederea obţinerii despăgubirii în baza poliţelor emise de Astra Asigurări, primesc gratuit şi necondiţionat servicii de consultanţă referitoare la modalitatea de reparaţie a vehiculului avariat.
“Unităţile reparatoare care au acces în platforma electronică sunt evaluate în ceea ce priveşte capacitatea de a oferi clienţilor noştri servicii de calitate, conforme cu specificaţiile producătorilor de vehi