Filmele lansate în primul trimestru al anului au acumulat încasări brute de 6.216.634 de lei, informează un comunicat al companiei.
MediaPro Distribution, liderul distribuţiei de filme independente şi licenţiat exclusiv al Warner Bros. Pictures, conduce în prezent piaţa de distribuţie cinematografică din România, potrivit unui comunicat al companiei. Astfel, filmele lansate în primul trimestru al anului au acumulat încasări brute de 6.216.634 de lei, rezultând într-o cotă de piaţă de 26%. În trei luni de la preluarea licenţei gigantului american Warner Bros. Pictures, MediaPro Distribution a adus în sălile româneşti de cinema producţii de succes ale prestigiosului studio - "Ursul Yogi", "Necunoscutul", "Drive Angry 3D: Iadul se dezlănţuie", "Ritualul", "Sucker Punch: Evadare din realitate" -, cât şi filme ale caselor de producţie independente - "Anotimpul vrăjitoarei", "Dincolo de limite"şi "Gnomeo şi Julieta în 3D".
Box office-ul românesc a fost condus în weekendul de premieră de patru dintre cele şapte filme pe care MediaPro Distribution le-a lansat pe marile ecrane din România în această perioadă, respectiv "Anotimpul vrăjitoarei", în săptămâna 17 - 23 ianuarie, "Necunoscutul", în săptămâna 14 - 20 februarie, "Drive Angry 3D: Iadul se dezlănţuie", în săptămâna 21 - 27 februarie, şi "Ritualul", în săptămâna 7 - 13 martie. Parte integrantă a MediaPro Entertainment, divizia de conţinut a companiei Central European Media Enterprises, unul dintre cele mai puternice grupuri media din Europa Centrală şi de Est, MediaPro Distribution va aduce în România cele mai aşteptate premiere cinematografice ale anului 2011, precum "Hall Pass", o comedie spumoasă cu Owen Wilson şi Christina Applegate; "Something Borrowed"; "The Hangover Part II"; "Green Lantern (3D)"; "Conan 3D"; "The Three Musketeers 3D"; "Abduction"; "Immortals 3D"; "Harry Potter", ulti