Piata de publicitate pe telefonul mobil va creste la 500 mld. dolari in 2011, iar in 2015 ar putea ajunge la 545 mld. dolari, a declarat Tomas Matl, product manager on mobile advertising la grupul Vodafone.
In ceea ce priveste piata din Romania, Matl a afirmat ca pana in prezent 5 milioane de clienti ai Vodafone pentru mesageria de business, numarul reprezentand circa 50% din clientii companiei.
El a mai spus ca publicitatea pe mobil a devenit parte integrata a mix-ului de media.
Vodafone a inceput sa introduca publicitatea pe mobil din 2007, orientandu-se in principal spre Internetul pe mobil si publicitatea bazata pe mesagerie.
In prezent, Vodafone a implementat acest sistem in 98 de tari. Piata de publicitate pe telefonul mobil va creste la 500 mld. dolari in 2011, iar in 2015 ar putea ajunge la 545 mld. dolari, a declarat Tomas Matl, product manager on mobile advertising la grupul Vodafone.
In ceea ce priveste piata din Romania, Matl a afirmat ca pana in prezent 5 milioane de clienti ai Vodafone pentru mesageria de business, numarul reprezentand circa 50% din clientii companiei.
El a mai spus ca publicitatea pe mobil a devenit parte integrata a mix-ului de media.
Vodafone a inceput sa introduca publicitatea pe mobil din 2007, orientandu-se in principal spre Internetul pe mobil si publicitatea bazata pe mesagerie.
In prezent, Vodafone a implementat acest sistem in 98 de tari.