Dupa ce a semnat contractul de vanzare catre Romtelecom a celor aproape 80.000 de clienti de televiziune digitala prin satelit (DTH), operatorul telecom Digital Cable Systems (DCS) va dezvolta segmentul de cablu, mai exact serviciile de telefonie fixa, televiziune si internet, a declarat pentru Wall-Street.ro, Dinu Malacopol, CEO al companiei.
“Este o strategie castigatoare, de concentrare pe core-business, adica pe serviciile de telecomunicatii prin cablu (televiziune, internet si telefonie) si pe serviciile de viitor- televiziunea digitala. Aceste lucruri vor conduce la o focalizare a tuturor eforturilor si resurselor, iar rezultatele acestei concentrari se vor vedea in cel mai scurt timp”, spune Malacopol despre motivele pentru care actionarii DCS au vandut doar serviciul de DTH .
La sfarsitul lui 2010, Akta (brandul prin care DCS opereaza pe segmentul consumer) avea in jur de 180.000 de abonati pentru serviciile de cablu analogic si digital, 70.000 de clienti pentru televiziunea prin satelit (DTH) si 50.000 de abonati pentru cele de telefonie fixa si internet.
Pentru acest an, conducerea companiei isi doreste sa creasca cu circa 20% veniturile si baza de abonati pentru serviciile de internet, acesta fiind domeniul care in prezent inregistreaza cea mai mare dezvoltare in domeniul telecom.
De altfel, in ultimul an DCS a investit circa 3 milioane de euro in marirea latimii de banda pentru acces la internet in toate localitatile in care este prezent brandul Akta.
“De asemenea, ne dorim sa crestem baza de clienti ai serviciului de telefonie fixa pentru ca este un serviciu lansat abia in urma cu doi ani, prin urmare are un potential semnificativ de crestere. De asemenea, pentru 2011 vizam o crestere a veniturilor de minim 10% pentru serviciile de televiziune”, mai spune Dinu Malacopol.
In ceea ce priveste serviciile de telefon