Lecţia deschisă de fizică, desfăşurată miercuri, 30 martie, la clasa a VI-a de la Gimnaziul de Stat „Tudor Vladimirescu” din Târgu-Mureş s-a desfăşurat în scopul atingerii unor standarde educaţionale de calitate. Lecţia s-a intitulat „Procedee de electrizare a corpurilor”, iar elevii au avut prilejul să afle cele trei procedee de electrizare: prin frecare, prin contact şi prin influenţă, precum şi despre fenomenele electrice din atmosferă. Aceştia au format grupuri şi au efectuat toate experimentele care aparţineau temei, aflând diferite curiozităţi precum cine a descoperit electrizarea, cine a inventat paratrăznetul, care este rolul său, ce sunt sarcinile pozitive şi negative şi multe altele. „Proiectele şi experimentele sunt cheia cunoaşterii în învăţământ căci pentru copii, o imagine face cât o sută de cuvinte, iar scopul nostru este să-i învăţăm să gândească”, a declarat prof. Mihaela Istrate, conducătoarea lecţiei deschise.
Toţi elevii au fost extrem de impresionaţi iar la întrebarea „de ce vă place fizica”, Larisa Boţan, elevă şi participantă activă la oră a afirmat că îndrăgeşte această materie din cauza aplicabilităţii ei în viaţa cotidiană. „Fizica este interesantă, o putem aplica în viaţa de toate zilele, avem şi un proiect al clasei intitulat „Aplicaţii ale fizicii în viaţă, iar expermentele ne pasionează”, a spus Larisa Boţan.
Lecţia deschisă de fizică, desfăşurată miercuri, 30 martie, la clasa a VI-a de la Gimnaziul de Stat „Tudor Vladimirescu” din Târgu-Mureş s-a desfăşurat în scopul atingerii unor standarde educaţionale de calitate. Lecţia s-a intitulat „Procedee de electrizare a corpurilor”, iar elevii au avut prilejul să afle cele trei procedee de electrizare: prin frecare, prin contact şi prin influenţă, precum şi despre fenomenele electrice din atmosferă. Aceştia au format grupuri şi au efectuat toate experimentele care aparţineau te